SANT
Måndag 3 november har våra spelare i SHL- och SDHL-laget möjlighet att besöka några skolor i Luleå med omnejd.
Är det så att din skola är intresserad av ett besök, så får
ni mer än gärna klicka på länken nedan och fylla i formuläret.
https://forms.gle/J5rTtd9qKqKPxd5C8
Tanken är att spelarna kommer två och två och pratar med
klassen om frågor som ni tycker är viktiga för er. Exempelvis vikten av att
vara en bra klasskamrat, hur viktigt det är med träning, kost och sömn för både
skola och idrottande.
Vid det här tillfället kommer spelarna ha möjlighet att vara
ute i skolorna mellan kl 09:00-11:00. Och beroende på intresset kommer vi kunna
bestämma hur lång tid de kommer kunna vara på varje ställe. Och vi träffar
gärna flera klasser på samma skola när vi ändå är på plats.
———————————————————–
Klicka här – länk till originalinlägget
Källa: Luleå Hockey
———————————————————–




























